Blog

Her kan du læse vores blogindlæg.
SE BLOGINDLÆG
Har din virksomhed en relevant samfundsdagsorden?

Både offentlige og private virksomheder er i stigende grad opmærksomme på, at de agerer i en politisk virkelighed, hvor rammevilkår, regulering og offentlig opinion er afgørende for, om man lykkes som forretning, eller om man som offentlig organisation fremstår tillidsvækkende. Når man koger det hele ned, så handler det om legitimitet og omdømme. Har du […]

Tre ting organisationer uden en kernefortælling lider under

Kampen om opmærksomhed bliver hele tiden hårdere, og det stiller store krav til kommunikationen fra de virksomheder og organisationer, der ønsker at nå de vigtigste målgrupper. For at trænge igennem med relevant og værdiskabende kommunikationen er det helt afgørende, at den tager afsæt i rigtige budskaber – budskaber der samler din virksomhed internt om jeres […]

Fem råd til dit Employer Brand

Flere virksomheder oplever store problemer med at tiltrække kvalificeret arbejdskraft. Det gælder lige nu særligt i byggebranchen og inden for IT- og automatik, men coronakrisen har også øget efterspørgslen på dygtige kandidater i mange andre brancher. Det er her, du skal have virksomhedens Employer Brand i spil. Dette blogindlæg hjælper dig til, hvordan du som […]

Ingen interesserer sig for dine tal – og fem andre råd til, hvordan du får medierne til at interessere sig for dit årsregnskab

Knap 200.000 danske virksomheder aflægger regnskab i løbet af de kommende måneder. Det giver ikke alene travlhed hos landets revisorer, men også på de store nyhedsredaktioner, hvor jagten på de mest interessante talhistorier per tradition sættes ind. Årsregnskabet er derfor en god anledning til at styrke fortællingen om sin virksomhed. Men med mindre man er […]

KommPress søger dygtige praktikanter

Hos KommPress skaber vi resultater med vores kunders historier. Har du lyst til at blive en del af Fyns stærkeste team af kommunikatører og journalister? Vi søger praktikanter, der brænder for at arbejde med content, PR, sociale medier og strategisk kommunikation. Hvem er du?Du studerer journalistik, kommunikation, sprog eller en anden relevant uddannelse.Du er nysgerrig […]

Her er 5 nytårsforsætter for din kommunikation i 2021

Det er den tid på året igen. Pebernødderne, gløggen og andestegen er blevet skyllet ned med en cocktail af dårlig samvittighed og nytårstømmermænd, og mange af os har sikkert givet os selv mentalt håndslag på, at NU skal der gøres op med de dårlige vaner og den forsømte kommunikation.  Og selvom det ikke er sikkert, […]

Sådan arbejder du strategisk med de sociale medier

De fleste virksomheder har en virksomhedsside på et eller flere sociale medier – og med god grund. Det er her, kunderne typisk er, og derfor er de sociale medier blevet […]

Sådan bliver kommunernes erhvervsomdømme styrket

Pointen i denne blog er, at kommuner bør bruge undersøgelsen til både at kommunikere målrettet på den korte bane, men også til at gribe den oplagte mulighed for at styrke […]

Sådan læser du DI’s rapport om lokalt erhvervsklima

På grund af corona-epidemien er undersøgelsen fra Dansk Industri (DI) blevet udskudt et par måneder, men i starten af november ligger der et spritnyt eksemplar af DI’s Lokalt Erhvervsklima for […]

Sådan håndterer du kommunikationen, når DI’s Lokalt Erhvervsklima udkommer

Har I i din kommune forberedt jer på, hvordan I kommunikativt håndterer jeres resultatet, når Dansk Industri (DI) offentliggør 2020-udgaven af Lokalt Erhvervsklima?

1 2 3 5
Har din virksomhed en relevant samfundsdagsorden?

Både offentlige og private virksomheder er i stigende grad opmærksomme på, at de agerer i en politisk virkelighed, hvor rammevilkår, regulering og offentlig opinion er afgørende for, om man lykkes som forretning, eller om man som offentlig organisation fremstår tillidsvækkende. Når man koger det hele ned, så handler det om legitimitet og omdømme. Har du […]

5 min.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
5 min.
Har din virksomhed en relevant samfundsdagsorden?
Både offentlige og private virksomheder er i stigende grad opmærksomme på, at de agerer i en politisk virkelighed, hvor rammevilkår, regulering og offentlig opinion er afgørende for, om man lykkes som forretning, eller om man som offentlig organisation fremstår tillidsvækkende. Når man koger det hele ned, så handler det om legitimitet og omdømme. Har du […]
LÆS MERE
4 min.
Tre ting organisationer uden en kernefortælling lider under
Kampen om opmærksomhed bliver hele tiden hårdere, og det stiller store krav til kommunikationen fra de virksomheder og organisationer, der ønsker at nå de vigtigste målgrupper. For at trænge igennem med relevant og værdiskabende kommunikationen er det helt afgørende, at den tager afsæt i rigtige budskaber – budskaber der samler din virksomhed internt om jeres […]
LÆS MERE
6 min.
Fem råd til dit Employer Brand
Flere virksomheder oplever store problemer med at tiltrække kvalificeret arbejdskraft. Det gælder lige nu særligt i byggebranchen og inden for IT- og automatik, men coronakrisen har også øget efterspørgslen på dygtige kandidater i mange andre brancher. Det er her, du skal have virksomhedens Employer Brand i spil. Dette blogindlæg hjælper dig til, hvordan du som […]
LÆS MERE
1 2 3 15
Se flere indlæg
Kontakt@kommpress.dk7930 1131
job@kommpress.dk

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram