Blog

Her kan du læse vores blogindlæg.
SE BLOGINDLÆG
Sociale medier er ikke ligegyldige for din virksomhed

Det er svært at finde mennesker, som ikke kender, i det mindste overfladisk, til Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat og så videre. Sociale medier er en integreret del af vores hverdag, og tusinder af danske virksomheder bruger de sociale medier og de muligheder, de giver hver for sig eller i samspil. Men hvorfor skal lige præcis […]

Lokal eller national presse?

Sat over for muligheden for at komme i nationale medier eller i lokalpressen vil mange virksomheder formentlig vælge det første. Mens lokalaviser måske lugter lidt af Udkantsdanmark, kan der på overfladen være mere schwung eller prestige i de store, landskendte medier. Men faktisk er det ofte ikke den mest optimale løsning for virksomheder, som gerne […]

Blogs – et magtfuldt medie!

Markedsføring gennem onlinevideo vokser med syvmileskridt over hele verden. Flere og flere virksomheder vælger at bruge videofilm til både virksomhedens interne og eksterne kommunikation. Den udvikling mærker vi også hos […]

1 3 4 5
Har din virksomhed en relevant samfundsdagsorden?

Både offentlige og private virksomheder er i stigende grad opmærksomme på, at de agerer i en politisk virkelighed, hvor rammevilkår, regulering og offentlig opinion er afgørende for, om man lykkes som forretning, eller om man som offentlig organisation fremstår tillidsvækkende. Når man koger det hele ned, så handler det om legitimitet og omdømme. Har du […]

5 min.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
5 min.
Hvorfor arbejde med strategisk kommunikation?
Strategisk kommunikation er forskellig fra organisation til organisation. Men fælles for alt strategisk kommunikation er, at det står på en platform af fire elementer.
LÆS MERE
4 min.
Derfor kan der være en god forretning i outsourcing af kommunikation
Danmark og resten af verden er så småt i bevægelse igen. Virksomheder og institutioner er på vej mod en normalisering efter Covid-19 stort set satte landet på pause. Det betyder også, at mange virksomheder igen har fokus rettet mod at skaffe nye kunder og ændre holdninger og adfærd hos interessenter. Det er her outsourcing af kommunikation […]
LÆS MERE
4 min.
Derfor skal du kommunikere om dit årsregnskab
I løbet af foråret afleverer mange virksomheder deres årsregnskab til Erhvervsstyrelsen, og mange gange finder regnskaber også vej til medierne. Under alle omstændigheder er regnskabet tilgængeligt online for alle med interesse, og det er derfor en god idé at være proaktiv og selv være med til at fortælle historien om virksomhedens regnskab. Et godt årsregnskab […]
LÆS MERE
1 3 4 5 6 7 15
Se flere indlæg
Kontakt@kommpress.dk7930 1131
job@kommpress.dk

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram