ANALYSE: DER SKAL FOKUS PÅ SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDERS UDFORDRINGER

Det går godt for danske virksomheder, men hvis den positive udvikling skal fortsætte, skal der mere fokus på fremtidens udfordringer og muligheder. Det gælder særligt for små og mellemstore virksomheder (SMV’er).

 

Den danske økonomi afhænger af små og mellemstore virksomheder – de såkaldte SMV’er. Derfor har vi lavet en analyse af, hvilke udfordringer der trænger sig på hos virksomhedsejere og ledere hos disse virksomheder. Analysen viser tre afgørende områder, hvor SMV’erne særligt forventer at blive udfordret i fremtiden:

  1. Rekruttering af både faglærte og medarbejdere med længere uddannelser

  2. Lovkrav og kommunale beslutninger

  3. Digitalisering og teknologi
     

Der en ingen lette løsninger på disse udfordringer, men i analysen forklarer vi, hvordan strategisk kommunikation, public relations og public affairs kan bruges til at være på forkant med rekruttering, digitalisering og påvirkningen af politiske og regulatoriske rammevilkår.

Hent analysen ved at klikke på billedet nedenfor.

Vil du vide mere om, hvordan vi skaber resultater med din kommunikation?

Ulrik+Schøsler.jpg

Kontakt

Ulrik Schøsler
us@kommpress.dk / +45 3012 1595