Fremtidens udfordringer for SMV'er

19. april 2019
|
1 min.
Del på:
Twitter
Facebook
Facebook

ANALYSE: DER SKAL FOKUS PÅ SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDERS UDFORDRINGER

Det går godt for danske virksomheder, men hvis den positive udvikling skal fortsætte, skal der mere fokus på fremtidens udfordringer og muligheder. Det gælder særligt for små og mellemstore virksomheder (SMV’er).

Den danske økonomi afhænger af små og mellemstore virksomheder – de såkaldte SMV’er. Derfor har vi lavet en analyse af, hvilke udfordringer der trænger sig på hos virksomhedsejere og ledere hos disse virksomheder. Analysen viser tre afgørende områder, hvor SMV’erne særligt forventer at blive udfordret i fremtiden:

  1. Rekruttering af både faglærte og medarbejdere med længere uddannelser
  2. Lovkrav og kommunale beslutninger
  3. Digitalisering og teknologi
     

Der en ingen lette løsninger på disse udfordringer, men i analysen forklarer vi, hvordan strategisk kommunikation, public relations og public affairs kan bruges til at være på forkant med rekruttering, digitalisering og påvirkningen af politiske og regulatoriske rammevilkår.

Hent analysen ved at klikke på billedet nedenfor.

download picture.jpg

Vil du vide mere om, hvordan vi skaber resultater med din kommunikation?

Ulrik+Schøsler.jpg

Kontakt

Ulrik Schøsler
us@kommpress.dk / +45 3012 1595

30. marts 2022
PR- og kommunikationsbureau søger dygtige journalistpraktikanter

Hos KommPress skaber vi resultater med vores kunders historier. Har du lyst til at blive en del af det stærkeste team af kommunikatører og journalister vest for Storebælt? Vi søger journalistpraktikanter, der brænder for at arbejde med storytelling, PR, sociale medier, video og strategisk kommunikation. Du får mulighed for at arbejde på vores kontor i […]

LÆS MERE
11. november 2021
Sådan laver du fantastisk indhold til dine sociale medier

Et opslag til sociale medier (SoMe) er da piece of cake – eller hvad? Ikke altid, og når du som virksomhed gerne vil ud med dit budskab, er der en masse ting, du bør overveje, før du kaster dig over tasterne. Du skal nemlig sikre, at dit budskab bliver formuleret præcist og rammer din ønskede […]

LÆS MERE
28. oktober 2021
God PR er strategisk og kontinuerlig

Hvordan får man sine gode historier i medierne? Hvilke medier skal man vælge? Og hvordan forbereder man sig på potentielle kriser? Svaret er: God PR. Men hvad er god PR? PR (public relations) er en strategisk kommunikationsindsats, der styrker din virksomheds omdømme og øger tilliden til jeres brand. Oftest sker det med en pressemeddelelse, som […]

LÆS MERE
9. juli 2021
SEO trin for trin: Guide til at komme højere op i søgemaskinen

SEO eller Search Engine Optimization, som det hedder, kan være et simpelt værktøj til at gøre dit brand mere synligt på Google. Er du en af dem, der anser SEO som en kompliceret brandpositioneringsdisciplin, der kun er for SEO-specialister med både uddannelse og arbejdsmæssig erfaring, så læs med her og bliv klogere på, hvordan du […]

LÆS MERE
Kontakt@kommpress.dk7930 1131
job@kommpress.dk

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram