KommPress satser på public affairs

KommPress satser på public affairs

KommPress henter chefrådgiver i København til public affairs-satsning

KommPress udvider nu sine kernekompetencer til også at tælle public affairs, der dækker over arbejdet med at påvirke blandt andet politiske rammevilkår, lovgivning, offentlig opinion og interessenters indflydelse. 

KommPress har derfor ansat tidligere chefrådgiver hos københavnske LEAD Agency, Ulrik Schøsler. Han skal som chef for strategi og public affairs opdyrke området og rådgive og vejlede såvel eksisterende som nye kunder. Hos KommPress handler public affairs om at styrke vores kunders omdømme, og her spiller legitimitet blandt centrale interessenter en afgørende rolle. Legitimitet skaber man gennem en målrettet og strategisk dialog med sine vigtigste interessenter.

Ulrik Schøsler er 43 år og har tidligere været ansat som bl.a. Kommunikationspartner hos DSB, Kommunikationschef for Syddansk Universitet og Chef for Kommunikation og Digitalisering i Odense Kommune.

Se Ulriks profil på LinkedIn her

Ulrik Schøsler.jpg

Du kan møde hele KommPress teamet her.

Ny juniorkonsulent til public affairs-satsning

Ny juniorkonsulent til public affairs-satsning

Ny juniorkonsulent skal hjælpe med public affairs-satsning

Til at understøtte KommPress i arbejdet med public affairs, samt øvrige indsatser på kontoret, har KommPress budt velkommen til juniorkonsulent, Amanda Petersen.

Amanda er nyuddannet i Statskundskab fra Københavns Universitet, og har under studiet været en tur forbi Bruxelles og Christiansborg, hvor hun bl.a. også har siddet med kommunikation.

Amanda er 27 år og netop flyttet til Odense. Desuden er hun jævnt overrasket over mængden af brunsviger der bliver serveret på bureauet. 

9.jpg

Du kan møde hele KommPress teamet her.