REEFT A/S

Kundecase

REEFT digitaliserer produktions- og håndværkervirksomheder. Deres ydelser giver operatører, teknikere og håndværkere mulighed for at gøre det, de er bedst til. REEFTs ydelser håndterer dokumentationsbøvl og samler automatisk op på værdifuld data.

Vi hjælper REEFT med at strømline deres kommunikation og markedsføring.


SE CASEN

Opgaven

Vores opgave for REEFT er at strukturere deres markedsføring og få kommunikationsindhold til deres salgsarbejde. Med to store forretningsben havde de også et behov for at få én samlet fortælling, som alle i REEFT kan bruge samtidig med, at markedsføringen kunne styrke virksomhedens forskellige dele.

REEFT befinder sig i et konkurrencepræget marked og skulle derfor bruge strategisk kommunikation som værktøj til at styrke deres position hos nuværende og potentielle kunder.

Samlet set var opgaven at lægge strategien og lave kommunikationsindsatser, som ville bringe REEFT tættere på kunderne med de mest relevante budskaber.

Tilgangen

Med et analytisk afsæt var tilgangen at formulere REEFTs kernefortælling og lægge en strategi for markedsføringen.

Herefter blev de konkrete kommunikationsværktøjer omsat i det daglige markedsføringsarbejde med afsæt i virksomhedens hovedbudskaber og strategiske pejlemærker.

Strategien skulle dermed udmunde i presseindsatser og optimerede sociale og digitale kanaler, hvor der særligt skulle være fokus på videomateriale.

Resultatet

REEFT har fået en kernefortælling, der rummer hele forretningen. 

Strategien har løftet markedsføringsprofilen med budskaber, tydelige kommunikationsmål, målgrupper og en prioritering af kanaler.

Eksekveringen styrker løbende REEFTs positionering og giver mere aktivitet på digitale kanaler og flere salgsleads
Kontakt@kommpress.dk7930 1131
job@kommpress.dk

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram