Analyse
Det er svært at ramme målet, hvis du ikke ved, hvad du sigter efter. Det samme gælder din kommunikation. Analyse er et redskab til at opnå større viden. Den kan stå alene, men vil ofte være en del af en strategiproces.
Det kommer an på, hvad du gerne vil vide. Vil du blive klogere på dine kunder? Dit omdømme? Eller noget helt tredje? Vi tilrettelægger analysen efter dine behov, og vi hjælper dig med både statistiske analyser, fokusgruppeinterviews og spørgeguides, så vi finder den metode, som passer til dine behov.
Et grundigt forarbejde er altid værdiskabende for den efterfølgende strategi. Med analyserne får vi kendskab til udgangspunktet, og det hjælper strategiprocessen med at prioritere det efterfølgende arbejde, der skal pege på, hvordan vi f.eks. forandrer os eller flytter os et nyt sted hen med forretningen eller organisationen.
Vi laver interessentanalyser, som typisk laves med afsæt i dybdegående interviews og / eller fokusgrupper, hvor vi undersøger organisationers omdømme i forhold til værdiskabelse, samarbejde og kommunikativ profil. Derudover laver vi omdømmeanalyser, som med kvantitative spørgeskemadata tegner et generelt billede af kendskab og holdning til virksomheder og organisationer.
Vi hjælper dig med at lægge en strategi for din kommunikation.
Vi hjælper dig med at formulere din kernefortælling.
Vi hjælper dig med at skabe og styrke dit brand med en målrettet brandstrategi.